Javascript must be enabled for the correct page display

De aantrekkelijkheid van een winkelcentrum bij funshoppen

Hoek, D.A.C. (2016) De aantrekkelijkheid van een winkelcentrum bij funshoppen. Master thesis.

[img]
Preview
Text
MT_-_Def_-_Dennis_Hoek_-_Funsh_1.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

In dit onderzoek wordt de aantrekkelijkheid van winkelcentra bij funshoppen vanuit consumentenperspectief bepaald op basis van negen factoren: service & faciliteiten, interne toegankelijkheid, autotoegankelijkheid, veiligheid, sfeer, winkelaanbod, toegankelijkheid met de fiets, het openbaar vervoer of lopend, interne navigatie en entertainment. Dit onderzoek geeft inzicht in de wensen en behoefte van twee typen consumenten. Deze inzichten geven richting bij investeringsbeslissingen om de waarde van een winkelcentrum te vergroten op basis van de kenmerken van de bezoekers. Dit speelt in op de groeiende behoefte om het ¨offline shoppen aantrekkelijker te maken door de toenemende concurrentie van online shoppen.¨ Er is gebruik gemaakt van een online enquete. De analyse is gedaan met behulp van een factor analyse en meervoudige lineaire regressies.

Item Type: Thesis (Master)
Degree programme: Real Estate Studies
Supervisor: Vlist, Prof. A.J. van der and Nozeman, Prof. dr. E.F.
Date Deposited: 23 Apr 2020 05:17
Last Modified: 23 Apr 2020 05:17
URI: https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/id/eprint/534

Actions (login required)

View Item View Item