Javascript must be enabled for the correct page display

Consumentenvoorkeur Koopvarianten

Heeneman, M.J.M. (2009) Consumentenvoorkeur Koopvarianten. Master thesis.

[img]
Preview
Text
MT_MJMHEENEMAN_def.pdf

Download (750kB) | Preview

Abstract

De probleemstelling is dat onduidelijk is hoe potentiële huizenkopers koopvarianten waarderen en aan welke vorm men de meeste waarde toekent. Het doel van dit onderzoek is dan ook de voorkeur van de consumenten met betrekking tot de koopvarianten inzichtelijk te maken. Om tot het doel van dit onderzoek te komen zijn een viertal onderzoeksvragen geformuleerd: − Wat zijn de verhuiswensen en het verhuisgedrag van de woonconsument? − Welke onderzoeksmethode wordt gehanteerd en welke koopvarianten worden in dit onderzoek opgenomen? − Wat zijn de onderzoeksresultaten van de vignetmethode, onderscheid makend tussen starters op de woningmarkt en doorstromers? − Wat is de financieringsvoorkeur van woonconsumenten, onderscheid makend tussen starters op de woningmarkt en doorstromers? (hoofdvraag)

Item Type: Thesis (Master)
Degree programme: Real Estate Studies
Supervisor: Vlist, A.J. van der
Date Deposited: 23 Apr 2020 05:21
Last Modified: 23 Apr 2020 05:21
URI: https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/id/eprint/835

Actions (login required)

View Item View Item