Duregger, N.N. (2014) Branding Borger-Odoorn: het Cittaslow keurmerk. Bachelor thesis.
|
Text
Branding_Borger-Odoorn_Niek_Du_1.pdf Download (6MB) | Preview |
Abstract
Dit onderzoek laat aan de hand van een casestudy van de gemeente Borger-‐Odoorn, zien hoe een place branding proces in zijn werk gaat. De gemeente Borger-‐Odoorn is sinds 2010, officieel een Cittaslow gemeente en maakt deel uit van een wereldwijd netwerk van Cittaslow gemeenten. Cittaslow is een internationale beweging die zich inzet voor het behoud van de lokale cultuur en identiteit doormiddel van onthaasting, duurzame ontwikkeling en een algehele verbetering van kwaliteit van leven. De hoofdvraag die in dit onderzoek centraal staat is: “Hoe is het Cittaslow keurmerk binnen de gemeente Borger-‐Odoorn tot stand gekomen?”.
Item Type: | Thesis (Bachelor) |
---|---|
Degree programme: | Human Geography and Planning |
Supervisor: | Strijker, D. |
Date Deposited: | 23 Apr 2020 05:22 |
Last Modified: | 23 Apr 2020 05:22 |
URI: | https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/id/eprint/982 |
Actions (login required)
View Item |