eprintid: 1031 rev_number: 1 eprint_status: archive userid: 1 dir: disk0/00/00/10/31 datestamp: 2020-04-23 05:23:17 lastmod: 2020-04-23 05:23:17 status_changed: 2020-04-23 05:23:17 type: thesis metadata_visibility: show creators_name: Spoelstra, E. title: Evalueren is leren: een studie naar de kwaliteit van beleidsevaluatieonderzoek ispublished: pub full_text_status: public abstract: Dit rapport probeert inzicht te verschaffen in de kwaliteit van beleidsevaluatieonderzoek. Hiertoe zijn verschillende methoden van onderzoek toegelicht. Conclusie is dat beleidsevaluatieonderzoek een complexe aangelegenheid is. date: 2005 date_type: published thesis_type: doctoral degree_programme: TP tutors_name: Bouwman, M. keywords_local: beleidsonderzoek keywords_local: beleidsevaluatieonderzoek, language_iso: nl titleorder: Evalueren is leren: een studie naar de kwaliteit van beleidsevaluatieonderzoek dbi: 43b143d032517 imported_item: yes date_of_import: 2020-04-22 imported_from: http://scripties.frw.eldoc.ub.rug.nl/root/drs/TP/2004/04009/ import_source_file: theses-frw-20200422132452-43b143d032517.xml date_issued: 2005-01-01 citation: Spoelstra, E. (2005) Evalueren is leren: een studie naar de kwaliteit van beleidsevaluatieonderzoek. Doctoral thesis. document_url: https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/1031/1/04009.pdf document_url: https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/1031/2/04009bijl.pdf