eprintid: 1149 rev_number: 1 eprint_status: archive userid: 1 dir: disk0/00/00/11/49 datestamp: 2020-04-23 05:24:36 lastmod: 2020-04-23 05:24:36 status_changed: 2020-04-23 05:24:36 type: thesis metadata_visibility: show creators_name: Klinkers, T.A. title: Start van Wielerrondes als Instrument van City Marketing ispublished: pub full_text_status: public abstract: Onderzoek naar hoe de organisatie van de drie grote wielerrondes Tour de France, Giro d'Italia en Vuelta a Espana in Nederland ingezet werd ten behoeve van de city marketing van Nederlandse steden. Vier cases: Groningen, Amsterdam, Rotterdam en Assen. date: 2011 date_type: published thesis_type: master degree_programme: EG tutors_name: Meester, W.J. keywords_local: Vuelta a Espana keywords_local: wielerronde keywords_local: Tour de France keywords_local: Giro d'Italia keywords_local: citybranding keywords_local: city branding keywords_local: citymarketing keywords_local: city marketing language_iso: nl titleorder: Start van Wielerrondes als Instrument van City Marketing dbi: 4e785ab3ad4aa imported_item: yes date_of_import: 2020-04-22 imported_from: http://scripties.frw.eldoc.ub.rug.nl/root/ma/EG/2011/taklinkers/ import_source_file: theses-frw-20200422132453-4e785ab3ad4aa.xml date_issued: 2011-01-01 citation: Klinkers, T.A. (2011) Start van Wielerrondes als Instrument van City Marketing. Master thesis. document_url: https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/1149/1/scriptie_klinkers_definitief.pdf