eprintid: 1463 rev_number: 1 eprint_status: archive userid: 1 dir: disk0/00/00/14/63 datestamp: 2020-04-23 05:28:06 lastmod: 2020-04-23 05:28:06 status_changed: 2020-04-23 05:28:06 type: thesis metadata_visibility: show creators_name: Houten, H.M.J. van title: Van consument naar coproducent: een onderzoek naar place-branding en sense of place in het Waddengebied. ispublished: pub full_text_status: public abstract: In dit onderzoek wordt er gekeken naar hoe place-branding wordt ervaren door de bewoners van het Waddengebied en of hier een onderscheid in te vinden is tussen de Waddeneiland bewoners en Wadden vasteland bewoners. date: 2015 date_type: published thesis_type: bachelor degree_programme: SGP tutors_name: Rijnks, R.H. keywords_local: Waddengebied keywords_local: Sense of place keywords_local: Place-branding language_iso: nl titleorder: Van consument naar coproducent: een onderzoek naar place-branding en sense of place in het Waddengebied. dbi: 55b7456551d4a imported_item: yes date_of_import: 2020-04-22 imported_from: http://scripties.frw.eldoc.ub.rug.nl/root/ba/SGP/2015/hmjvanhouten/ import_source_file: theses-frw-20200422132454-55b7456551d4a.xml date_issued: 2015-01-01 citation: Houten, H.M.J. van (2015) Van consument naar coproducent: een onderzoek naar place-branding en sense of place in het Waddengebied. Bachelor thesis. document_url: https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/1463/1/Opdracht_7_EindversieBachelors_1.pdf