eprintid: 1845 rev_number: 1 eprint_status: archive userid: 1 dir: disk0/00/00/18/45 datestamp: 2020-04-23 05:32:23 lastmod: 2020-04-23 05:32:23 status_changed: 2020-04-23 05:32:23 type: thesis metadata_visibility: show creators_name: Offereins, D. title: (I feel so) bohemian like you. Het inpassen van de creatieve klasse theorie in ispublished: pub full_text_status: public abstract: In deze scriptie wordt de creatieve klasse van Richard Florida gekoppeld aan citymarketing. Door een specifiek op de creatieve klasse gericht citymarketingplan op te stellen kan een stad namelijk regionaal economische groei genereren. Eerst worden de begrippen/theorieën kritisch tegen het licht gehouden. Dan wordt de theorie toegepast in de praktijk date: 2006 date_type: published thesis_type: doctoral degree_programme: SGP tutors_name: Pellenbarg, P.H. keywords_local: Creatieve klasse keywords_local: Richard Florida keywords_local: citymarketing, keywords_local: regiomarketing keywords_local: regionaal economische groei language_iso: nl titleorder: I feel so) bohemian like you. Het inpassen van de creatieve klasse theorie in dbi: 455dcd2188743 imported_item: yes date_of_import: 2020-04-22 imported_from: http://scripties.frw.eldoc.ub.rug.nl/root/drs/SGP/EconomischeGeografie/2006/05153/ import_source_file: theses-frw-20200422132452-455dcd2188743.xml date_issued: 2006-01-01 citation: Offereins, D. (2006) (I feel so) bohemian like you. Het inpassen van de creatieve klasse theorie in. Doctoral thesis. document_url: https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/1845/1/uitklapbladen.pdf document_url: https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/1845/2/totaal.pdf