eprintid: 2111 rev_number: 1 eprint_status: archive userid: 1 dir: disk0/00/00/21/11 datestamp: 2020-04-23 05:35:32 lastmod: 2020-04-23 05:35:32 status_changed: 2020-04-23 05:35:32 type: thesis metadata_visibility: show creators_name: Eijgelaar, M. title: Citymarketing en sport in Noord-Nederland ispublished: pub full_text_status: public abstract: Citymarketing is een beleidsinstrument voor gemeentes in opkomst. Sport is een mogelijk middel in het citymarketingbeleid, bijvoorbeeld middels het aantrekken van sportevenementen. De verschillende gemeentes kennen echter andere belangen toe aan sport. De mogelijkheden die een gemeente tot haar beschikking heeft om sport te marketen is de belangrijkste oorzaak van de verschillen. date: 2007 date_type: published thesis_type: master degree_programme: EG tutors_name: Meester, W.J. keywords_local: citymarketing keywords_local: citymarketingbeleid keywords_local: sport keywords_local: sportevenementen language_iso: nl titleorder: Citymarketing en sport in Noord-Nederland dbi: 48dcf7183753c imported_item: yes date_of_import: 2020-04-22 imported_from: http://scripties.frw.eldoc.ub.rug.nl/root/ma/EG/2007/meijgelaar/ import_source_file: theses-frw-20200422132453-48dcf7183753c.xml date_issued: 2007-01-01 citation: Eijgelaar, M. (2007) Citymarketing en sport in Noord-Nederland. Master thesis. document_url: https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/2111/1/meijgelaar.pdf