<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Duurzaam O.V. Elektrische bussen in het openbaar busvervoer"^^ . "In Nederland zijn de meeste bussen in het O.V. uitgerust met een verbrandingsmotor. Anno 2013 zijn er schone alternatieven zoals de elektrische aandrijflijn, die de verbrandingsmotor kunnen vervangen. In dit bachelorproject is onderzocht op welke trajecten de elektrische bus kan worden ingezet en wat de voor- en nadelen van de elektrische aandrijflijn zijn ten opzichte van de conventionele aandrijflijn met verbrandingsmotor."^^ . "2013" . . . . . . . . "J.H. de"^^ . "Haan"^^ . "J.H. de Haan"^^ . . . . . . "Duurzaam O.V. Elektrische bussen in het openbaar busvervoer (Text)"^^ . . . "Bachelorproject_versie_def_3.0.pdf"^^ . . . "Duurzaam O.V. Elektrische bussen in het openbaar busvervoer (Text)"^^ . . . "Bijlagen.pdf"^^ . . . "Duurzaam O.V. Elektrische bussen in het openbaar busvervoer (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "Duurzaam O.V. Elektrische bussen in het openbaar busvervoer (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Duurzaam O.V. Elektrische bussen in het openbaar busvervoer (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Duurzaam O.V. Elektrische bussen in het openbaar busvervoer (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Duurzaam O.V. Elektrische bussen in het openbaar busvervoer (Other)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "Duurzaam O.V. Elektrische bussen in het openbaar busvervoer (Other)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Duurzaam O.V. Elektrische bussen in het openbaar busvervoer (Other)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Duurzaam O.V. Elektrische bussen in het openbaar busvervoer (Other)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Duurzaam O.V. Elektrische bussen in het openbaar busvervoer (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "Duurzaam O.V. Elektrische bussen in het openbaar busvervoer (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . "HTML Summary of #2207 \n\nDuurzaam O.V. Elektrische bussen in het openbaar busvervoer\n\n" . "text/html" . .