eprintid: 2351 rev_number: 1 eprint_status: archive userid: 1 dir: disk0/00/00/23/51 datestamp: 2020-04-23 05:38:17 lastmod: 2020-04-23 05:38:17 status_changed: 2020-04-23 05:38:17 type: thesis metadata_visibility: show creators_name: Ham, L. van der title: To brand, or not to brand ispublished: pub full_text_status: public abstract: Een verkennend onderzoek naar de toepassing van branding in gebiedsontwikkeling waarbij onderzocht is welke factoren een bijdrage kunnen leveren tot het succes van een gebiedsbrand. Voor de toepassing ervan is tevens een stappenplan ontwikkeld. date: 2010 date_type: published thesis_type: master degree_programme: VG tutors_name: Nozeman, E.F. keywords_local: Branding keywords_local: gebiedsbranding keywords_local: gebiedsontwikkeling keywords_local: merken language_iso: nl titleorder: To brand, or not to brand dbi: 4be2d2bdd89f0 imported_item: yes date_of_import: 2020-04-22 imported_from: http://scripties.frw.eldoc.ub.rug.nl/root/ma/VG/2010/lvanderham/ import_source_file: theses-frw-20200422132453-4be2d2bdd89f0.xml date_issued: 2010-01-01 description_company: draaijer+partners citation: Ham, L. van der (2010) To brand, or not to brand. Master thesis. document_url: https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/2351/1/To_brand_or_not_to_brand_Maste_1.pdf