eprintid: 2474 rev_number: 1 eprint_status: archive userid: 1 dir: disk0/00/00/24/74 datestamp: 2020-04-23 05:39:46 lastmod: 2020-04-23 05:39:47 status_changed: 2020-04-23 05:39:46 type: thesis metadata_visibility: show creators_name: Rooij, D.A.T. de title: Stadsimago 2.0 : Een onderzoek naar sociale media om het imago van de stad te beschrijven ten bate van citymarketing ispublished: pub full_text_status: public date: 2011 date_type: published thesis_type: master degree_programme: CG tutors_name: Weitkamp, S. G. language_iso: nl titleorder: Stadsimago 2.0 : Een onderzoek naar sociale media om het imago van de stad te beschrijven ten bate van citymarketing dbi: 4e8aedd7b35eb imported_item: yes date_of_import: 2020-04-22 imported_from: http://scripties.frw.eldoc.ub.rug.nl/root/ma/CG/2011/datderooij/ import_source_file: theses-frw-20200422132453-4e8aedd7b35eb.xml date_issued: 2011-01-01 citation: Rooij, D.A.T. de (2011) Stadsimago 2.0 : Een onderzoek naar sociale media om het imago van de stad te beschrijven ten bate van citymarketing. Master thesis. document_url: https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/2474/1/Stadsimago2.0DEFINITIEFvbl2-1.pdf