eprintid: 420 rev_number: 1 eprint_status: archive userid: 1 dir: disk0/00/00/04/20 datestamp: 2020-04-23 05:16:16 lastmod: 2020-04-23 05:16:16 status_changed: 2020-04-23 05:16:16 type: thesis metadata_visibility: show creators_name: Vinne, M.J. van der title: Citymarketing in Nederlandse universiteitssteden ispublished: pub full_text_status: public abstract: In de strijd tussen steden om bewoners, bezoekers, bedrijven en bollebozen wordt citymarketing steeds vaker gebruikt. De universiteit is een belangrijke sterkte van een stad en wordt dan ook ingezet in citymarketingbeleid van universiteitssteden. Dit gebeurt echter op verschillende manieren en wordt de kracht van de universiteit niet in alle steden volop benut. date: 2016 date_type: published thesis_type: master degree_programme: EG tutors_name: Meester, W.J. keywords_local: Universiteitssteden keywords_local: Citybranding keywords_local: Citymarketing language_iso: nl titleorder: Citymarketing in Nederlandse universiteitssteden dbi: 57cd483b20525 imported_item: yes date_of_import: 2020-04-22 imported_from: http://scripties.frw.eldoc.ub.rug.nl/root/ma/EG/2016/mjvandervinne/ import_source_file: theses-frw-20200422132454-57cd483b20525.xml date_issued: 2016-01-01 citation: Vinne, M.J. van der (2016) Citymarketing in Nederlandse universiteitssteden. Master thesis. document_url: https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/420/1/Scriptie_Eindversie.pdf