eprintid: 444 rev_number: 1 eprint_status: archive userid: 1 dir: disk0/00/00/04/44 datestamp: 2020-04-23 05:16:34 lastmod: 2020-04-23 05:16:34 status_changed: 2020-04-23 05:16:34 type: thesis metadata_visibility: show creators_name: Gmelig, A.C. title: Hoe houden we ook de slimsten bij de les? ispublished: pub full_text_status: public abstract: Dit onderzoek richt zich op de wensen en behoeften van leerlingen van het Willem Lodewijkgymnasium met betrekking tot begaafdenonderwijs. Door middel van het afnemen van een enquĂȘte is er voor de onderbouw van de school in kaart gebracht wat er leeft onder de leerlingen op dit gebied. Uit de resultaten komen enkele suggesties naar voren voor de school. date: 2014 date_type: published thesis_type: master degree_programme: LA tutors_name: Van Rooij, E. keywords_local: begaafdenonderwijs language_iso: nl titleorder: Hoe houden we ook de slimsten bij de les? dbi: 557ff00d1a326 imported_item: yes date_of_import: 2020-04-22 imported_from: http://scripties.frw.eldoc.ub.rug.nl/root/ma/LA/2014/acgmelig/ import_source_file: theses-frw-20200422132454-557ff00d1a326.xml date_issued: 2014-01-01 citation: Gmelig, A.C. (2014) Hoe houden we ook de slimsten bij de les? Master thesis. document_url: https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/444/1/Onderzoek_Begaafdenonderwijs_d_1.pdf