eprintid: 534 rev_number: 1 eprint_status: archive userid: 1 dir: disk0/00/00/05/34 datestamp: 2020-04-23 05:17:35 lastmod: 2020-04-23 05:17:35 status_changed: 2020-04-23 05:17:35 type: thesis metadata_visibility: show creators_name: Hoek, D.A.C. title: De aantrekkelijkheid van een winkelcentrum bij funshoppen ispublished: pub full_text_status: public abstract: In dit onderzoek wordt de aantrekkelijkheid van winkelcentra bij funshoppen vanuit consumentenperspectief bepaald op basis van negen factoren: service & faciliteiten, interne toegankelijkheid, autotoegankelijkheid, veiligheid, sfeer, winkelaanbod, toegankelijkheid met de fiets, het openbaar vervoer of lopend, interne navigatie en entertainment. Dit onderzoek geeft inzicht in de wensen en behoefte van twee typen consumenten. Deze inzichten geven richting bij investeringsbeslissingen om de waarde van een winkelcentrum te vergroten op basis van de kenmerken van de bezoekers. Dit speelt in op de groeiende behoefte om het ¨offline shoppen aantrekkelijker te maken door de toenemende concurrentie van online shoppen.¨ Er is gebruik gemaakt van een online enquete. De analyse is gedaan met behulp van een factor analyse en meervoudige lineaire regressies. date: 2016 date_type: published thesis_type: master degree_programme: VG tutors_name: Vlist, Prof. A.J. van der tutors_name: Nozeman, Prof. dr. E.F. keywords_local: Aantrekkelijkheid keywords_local: Funshoppen language_iso: nl titleorder: aantrekkelijkheid van een winkelcentrum bij funshoppen dbi: 587e202d1618f imported_item: yes date_of_import: 2020-04-22 imported_from: http://scripties.frw.eldoc.ub.rug.nl/root/ma/VG/2016/dhoek/ import_source_file: theses-frw-20200422132454-587e202d1618f.xml date_issued: 2016-01-01 citation: Hoek, D.A.C. (2016) De aantrekkelijkheid van een winkelcentrum bij funshoppen. Master thesis. document_url: https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/534/1/MT_-_Def_-_Dennis_Hoek_-_Funsh_1.pdf