eprintid: 982 rev_number: 1 eprint_status: archive userid: 1 dir: disk0/00/00/09/82 datestamp: 2020-04-23 05:22:42 lastmod: 2020-04-23 05:22:43 status_changed: 2020-04-23 05:22:42 type: thesis metadata_visibility: show creators_name: Duregger, N.N. title: Branding Borger-Odoorn: het Cittaslow keurmerk ispublished: pub full_text_status: public abstract: Dit onderzoek laat aan de hand van een casestudy van de gemeente Borger-­‐Odoorn, zien hoe een place branding proces in zijn werk gaat. De gemeente Borger-­‐Odoorn is sinds 2010, officieel een Cittaslow gemeente en maakt deel uit van een wereldwijd netwerk van Cittaslow gemeenten. Cittaslow is een internationale beweging die zich inzet voor het behoud van de lokale cultuur en identiteit doormiddel van onthaasting, duurzame ontwikkeling en een algehele verbetering van kwaliteit van leven. De hoofdvraag die in dit onderzoek centraal staat is: “Hoe is het Cittaslow keurmerk binnen de gemeente Borger-­‐Odoorn tot stand gekomen?”. date: 2014 date_type: published thesis_type: bachelor degree_programme: SGP tutors_name: Strijker, D. keywords_local: placebranding keywords_local: Cittaslow language_iso: nl titleorder: Branding Borger-Odoorn: het Cittaslow keurmerk dbi: 530f51616f75d imported_item: yes date_of_import: 2020-04-22 imported_from: http://scripties.frw.eldoc.ub.rug.nl/root/ba/SGP/2014/nnDuregger/ import_source_file: theses-frw-20200422132454-530f51616f75d.xml date_issued: 2014-01-01 citation: Duregger, N.N. (2014) Branding Borger-Odoorn: het Cittaslow keurmerk. Bachelor thesis. document_url: https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/982/1/Branding_Borger-Odoorn_Niek_Du_1.pdf