Harleman, S.W. (2011) De gevolgen van internetwinkelen voor de toekomstige ruimtebehoefte in de Nederlandse winkelmarkt. Master thesis.
|
Text
Masterthesis_S.W._Harleman.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
Door de opkomst vanaf 1994 van de commerciële mogelijkheden van het internet in Nederland is er veel veranderd. Tegenwoordig heeft bijna iedereen in Nederland toegang tot internet, bijna driekwart van alle Nederlanders heeft wel eens aankopen gedaan via het internet. De afgelopen jaren zijn de bestedingen via internet explosief gestegen. In 2010 werd er al voor 3,97 miljard besteed aan productaankopen via internet. Het is nog niet duidelijk welke gevolgen het kopen via internet met zich meebrengt voor de winkelmarkt. Het doel van dit onderzoek is dan ook om inzicht te krijgen in de gevolgen van het internetwinkelen op de toekomstige ruimtebehoefte in de Nederlandse winkelmarkt.
Item Type: | Thesis (Master) |
---|---|
Degree programme: | Real Estate Studies |
Supervisor: | Nozeman, prof. dr. E.F. |
Date Deposited: | 23 Apr 2020 05:31 |
Last Modified: | 23 Apr 2020 05:31 |
URI: | https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/id/eprint/1720 |
Actions (login required)
View Item |