Javascript must be enabled for the correct page display

(I feel so) bohemian like you. Het inpassen van de creatieve klasse theorie in

Offereins, D. (2006) (I feel so) bohemian like you. Het inpassen van de creatieve klasse theorie in. Doctoral thesis.

[img]
Preview
Text
uitklapbladen.pdf

Download (1MB) | Preview
[img]
Preview
Text
totaal.pdf

Download (7MB) | Preview

Abstract

In deze scriptie wordt de creatieve klasse van Richard Florida gekoppeld aan citymarketing. Door een specifiek op de creatieve klasse gericht citymarketingplan op te stellen kan een stad namelijk regionaal economische groei genereren. Eerst worden de begrippen/theorieën kritisch tegen het licht gehouden. Dan wordt de theorie toegepast in de praktijk

Item Type: Thesis (Doctoral)
Degree programme: Human Geography and Planning
Supervisor: Pellenbarg, P.H.
Date Deposited: 23 Apr 2020 05:32
Last Modified: 23 Apr 2020 05:32
URI: https://frw.studenttheses.ub.rug.nl/id/eprint/1845

Actions (login required)

View Item View Item